Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Nov 2023 12:44:21 +0200

Tere!

Mulgi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2311201/26563 
aadressile Viljandi maakond, Mulgi vald, Polli küla, 24191 Polli tee// Longi 
tee 1// 3// 5// 7// 9// Longi tee lõik 1// Peahoone// Pumbajaama tee 2// 
Töökoja tee// 1// 4// Uus tn 1// 3// 5 (Side Optika võrk) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Pädeva asutuse kooskõlastus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26813678>  (menetlus nr: 
403904), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mulgi Vallavalitsus) või menetleja (ARVIDS TISLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister